我喜愛的音樂......(6)

2012031019:21

我喜愛的音樂......(6)










沒有比單純活在音樂裡更痛快!!!!!!



音樂是什麼,是所有生命的起點……

我是那麼的喜愛音樂,莫過於一切。








Alicia Keys - Doesn't Mean Anything



Skylar Grey - Invisible



Eminem ft. Adele - Someone to Lose
(MASHUP by Masterclass) *NEW 2011*




Adele - One And Only



OneRepublic - All We Are [video]



Evanescence - Hello music video [HQ]



Gary Allan - Best I Ever Had



Ashanti - The Way That I Love You



Pio Toscano - This Time



The Cranberries - Zombie



Cheryl Cole - Fight For This Love



Evanescence - What You Want



SAIL - AWOLNATION



Mona - Shooting The Moon



Love You Like a Love Song - Selena Gomez & The Scene





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adele - One and Only(獨一無二)

You've been on my mind I grow fonder every day
Lose myself in time Just thinking of your face
God only knows why it's taken me so long to let my doubts go
You're the only one that I want 

你一直在我心裡, 我越來越喜歡你
只要想著你的臉, 我就忘了時間的存在
只有上帝才知道為什麼我這麼久才不再疑惑
你是我真正想擁有的獨一無二 

I don't know why I'm scared I've been here before
Every feeling, every word I've imagined it all
You'll never know if you never try
To forget your past and simply be mine 

我不知道為什麼我會害怕, 我以前並不是沒有愛過
所有的感覺,說過的所有的話, 我都有想像過
如果你不嘗試, 你永遠也不會了解
忘了你的過去, 來成為我的獨一無二 

I dare you to let me be your your one and only
Promise I'm worth it To hold in your arms
So come on and give me a chance
To prove I am the one who can walk that mile
Until the end starts 

你敢不敢讓我也成為你的獨一無二
我保證我覺得值得你抱在懷中
來吧,給我一個機會
讓我證明我就是那個可以徹底打開你心房的人 

If I've been on your mind You hang on every word I say
Lose yourself in time At the mention of my name
Will I ever know how it feels to hold you close
And have you tell me whichever road I choose, you'll go? 

如果你也喜歡過我, 你會總是用心聽我說的每句話
聽到有人提起我的名字, 你會莫名的發呆
我能不能知道緊緊抱住你的感覺
請告訴我, 無論我的選擇如何, 你一定會跟我走 

I know it ain't easy giving up your heart 

我知道, 卸下心防並不容易 

Nobody's pefect
(I know it ain't easy giving up your heart)
Trust me I've learned it Nobody's pefect
(I know it ain't easy giving up your heart)
Trust me I've learned it 

沒有人是完美無缺
(我知道, 卸下心防並不容易)
相信我, 我知道 沒有人是完美無缺
(我知道, 卸下心防並不容易)

相信我, 我知道 











  •   紗舞縭 於 2012-03-16 21:30 4F
  • 沒有音樂的日子
    我真的沒有辦法活下去~
    你家的音樂真棒~

      




  • 版主於 2012-03-16 22:28 回覆
    呵呵呵~妳的留言更是棒啊~



  •   穎兒 於 2012-03-13 23:10 3F
  • 很棒唷~~~



  • 版主於 2012-03-13 23:26 回覆
    穎兒~謝謝妳唷~有妳真好~



  •   紅瓶子 於 2012-03-12 19:32 2F
  • 晚安安~

  • 版主於 2012-03-12 19:49 回覆
    哇~好姐妹啊~我好想妳喔~妳都在哪裡呢



  •   華臻 於 2012-03-10 21:01 1F
  • 你家總有好多好聽的音樂可以選擇
    有快歌有慢歌有饒舌的感覺很多元
    謝謝妳的用心分享呦
     
  • 版主於 2012-03-10 21:53 回覆
    嗨~華臻~晚安唷~

    謝謝妳的讚美~妳喜歡~我也開心~

    音樂在我生命中是非常重要的~

    音樂是我的好朋友~不能一天沒有音樂~