One More Try ......George Michael 1988

2010083110:00
One More Try ......George Michael 1988






One more try George Michael
再試一次 喬治邁可


I've had enough of danger
我已經歷過太多危險
And people on the streets
路上行人匆匆
I'm looking out for angles
我在尋找天使
Just trying to find some peace
只想獲得一點平靜
Now I think it's time that you let me know
我想時機已成熟,妳應該讓我知道
So if you love me say you love me
如果妳愛我,就說出口!
But if you don't just let me go
如果妳不愛我,讓我走!
Cause teacher
因為,老師啊!
There are things that I don't want to learn
有許多事我並不想學會
And the last one I had made me cry
而且最後一件事讓我淚如雨下
So I don't want to learn to hold you, touch you
所以,我不想學會擁抱妳、觸摸妳
Think that you're no joy for an uptown boy
對一個城市男孩而言,那毫無樂趣可言
Whose teacher has told him goodbye goodbye goodbye
因為他的老師已和他分手

When you were just a stranger
當妳只是個陌生人
And I was at your feet
而我拜倒於妳的裙下
I didn't feel the danger
我並不感覺到危險
Now I feel the heat that look in your eyes telling me no
現在,我感受到妳眼裡的熱情在拒絕我
So you think that you love me
妳認為妳愛我
Know that you need me
認為妳需要我
I wrote the song
我寫了這首歌
I know it's wrong
我知道我錯了
Just let me go
讓我走吧
And teacher
老師啊!
So when you say that you need me
當妳說妳需要我
That you'll never leave me
妳永遠不會離開我時
I know you're wrong
我知道妳錯了
You're not that strong
妳其實沒那麼肯定
Let me go
讓我走吧
And teacher
老師啊!
There are things that I still have to learn
世上仍有許多我應該學會的事
But the one thing I have is my pride
但我唯一擁有的是我的自尊
So I don't want to learn to hold you, touch you
所以,我不想學會擁抱妳、觸摸妳
Think that you're mine
認為妳屬於我
Because there ain't no joy for an uptown boy
對一個城市男孩而言,那毫無樂趣可言
Who just isn't willing to try
因為他已無意嘗試
I'm so cold inside
我的心已冷
Maybe just one more try
或許,就再試一次吧