Shayne Ward(夏恩華德)精選輯(1 )~抒情篇

2011122621:14

全民情人(Shayne Ward)夏恩華德







成功地重新翻唱丹麥男歌手Bryan Rice的單曲"No Promises",

連帶首張同名專輯高銷售成績記錄,的確將Shayne Ward推向他演藝生涯的高峰,

接著在隔年發行第二張專輯「Breathless」雖然仍繼續延燒著首張專輯的火紅,

也在英國獲得了相當高的人氣,琴韻溫柔氾濫的"Crash",滿溢甜美浪漫情懷;

波動盪漾著流行節拍攻勢的效應促使下,仍會發現包裹著令人上癮的律動。




Shayne Ward- No Promises
催淚情歌"No Promises"(堅固柔情)空降英國金榜亞軍!



Shayne Ward – Breathless(屏息的愛)



Shayne Ward - Stand by me(伴我一生)



Shayne Ward - You're Not Alone(寂寞不再)



Shayne Ward - Melt The Snow



Shayne Ward - No U Hang Up


 

Shayne Ward –Crash(癡狂)



Shayne Ward - Until You


 

Until You直到妳出現

Baby life was good to me but you just made it better 寶貝,生命很美好而妳使它更完美
I love the way you stand by me through any kind of weather 我愛妳因為妳陪我走過風風雨雨

I don't wanna run away 不想離開妳身邊
Just wanna make your day 只想讓妳快樂無憂
When you feel the world is on your shoulders 當妳感到日子沉重難過
Don't wanna make it worse 不想讓情況走下坡
Just wanna make us work 只想讓我倆繼續走
Baby tell me I will do what ever 寶貝,告訴我,我願為妳付出一切

Chorus副歌
It feels like nobody ever knew me until you knew me 感覺沒有人了解我直到妳了解我
Feels like nobody ever loved me until you loved me 感覺沒有人愛過我直到妳愛我
Feels like nobody ever touched me until you touched me 感覺沒有人擁抱過我直到妳擁抱我
baby nobody , nobody 寶貝,沒有人,沒有人
Until you 直到妳出現

Baby it just took one hit of you now I'm addicted 寶貝,一認識妳我就迷上妳
You never know what's missing 你不知道生命裡少了什麼
'till you get it then you need it 直到它出現,妳就會需要它

I don't wanna run away 不想離開妳身邊
Just wanna make your day 只想讓妳快樂無憂
When you feel the world is on your shoulders 當妳感到日子沉重難過
Don't wanna make it worse 不想讓情況走下坡
Just wanna make us work 只想讓我倆繼續走
Baby tell me, I will do whatever 寶貝,告訴我,我願為妳付出一切

Chorus 副歌

See I'm wise enough to know 我的理智告訴我
If I ever let you go 如果讓妳走
I would be no one 我就什麼都沒有
'Cause I never thought I'd feel 因為我從沒想過
All the things you make me feel 我會感受到妳帶給我的感受
Wasn't looking for someone 我沒有刻意尋找夢中情人
Until you 直到妳出現

Shayne Ward - I Cry
( 哭了) 全新詮釋情歌至尊Westlife動容情歌



Shayne Ward- Don't Kill This Love



Shayne Ward - Foolish [ New RnB April 2011]


 

Shayne Ward - Beyond The Stars - With Lyrics On Screen.





Stand By Me( 伴我一生)

Nothing's impossible
沒有什麼是不可能的
Nothing's unreachable
沒有什麼是做不到的
When I am weary
在我疲倦的時候
You make me stronger
是你給我力量
This love is beautiful
這美麗的愛
So unforgetable
讓人無法忘懷
I feel no winter cold When we're together When we're together
在我們相愛之時,冬天的寒冷是這麼的微不足道

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
With you I know I belong when the story gets told
當這故事被傳頌之時,在你身旁就是我的歸屬

When day turns into night
在日夜交替之時
I look into your eyes
我看著你的眼睛
I see my future now
看到了我的未來
All the world and its wonder
所有美好的一切

This love won't fade away And through the hardests days
在時間的考驗下,這份愛將會永致不渝
I'll never question us
我從來不曾懷疑過
You are the reason
只因為有你
My only reason
我唯一的你

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
With you I know I belong When the story gets told
當這故事被傳頌之時,在你身旁就是我的歸屬

I am blessed
上天是憐憫我的
To find what I need
為我找尋到我的你
In a world loosing hope You're my only belive
在這希望逐漸消失世界,你就是我唯一信仰
You make things right Every time after time
是你讓一切永遠如此美好

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Will I be a part of your life When the story gets told
當這故事被傳頌之時,你會把我當成生命中的一部份嗎?

Stand by me Stand by me
請答應伴我一生
Won't you stand...stand by me
你是否願意伴隨我一生?

Stand by me
請答應伴我一生
No my darlin I want you by my side
親愛的我只要你在我身旁
I want you here with me
只要你在此陪伴我











 


  •   戀戀 於 2011-12-31 08:50 3F
  • 長得粉帥
    歌又好聽
    讚ㄛ ......

    新的一年
    戀戀祝你
    平安、健康
    一切順心
    諸事大吉
    新年快樂唷!!!  

     
  • 版主於 2011-12-31 12:28 回覆
    哈哈~我超愛他的~不光是長的好看~聲音也是很有實力~歌聲很迷人~再看看他的肢體語言~整體散發出來~個人魅力無窮~所以才聽了50幾首~整理出30幾首分3篇來介紹跟大家分享~

    新的一年祝妳靈感源源不斷~持續發好音樂與我們同享喔~

    新年快樂唷!






  •    (悄悄話) 2F
  • <悄悄話留言,不公開>
  •   戲遊人間 於 2011-12-27 02:03 1F
  • 祝福~~~~~~
  • 版主於 2011-12-28 08:06 回覆
    好友~感謝你~