Missy Higgins- Where I stood US Version

2011112722:46



Missy Higgins- Where I stood US Version




Where I Stood 在你身旁


I don't know what I've done 我不知道我作了什麼 
Or if I like what I've begun 也不知道什麼就此開始了 
But something told me to run 但有股聲音告訴我是時候離開了 
And honey you know me it's all or none 你知道的,離開不是擁有全部就是一無所有


There were sounds in my head 腦中一直不斷有低聲細語
 
Little voices whispering 告訴我是時候離開了
 
That I should go and this should end 是時候結束這一切了 
Oh and I found myself listening 我仔細聽著這些絮語 


[chorus]
'Cos I don't know who I am, who I am without you 我不知道離開你的我會是誰
 
All I know is that I should 但我知道我必須離開
 
And I don't know if I could stand another hand upon  you 我不知道是否我能遠遠在你身旁
 
All I know is that I should 但我知道我必須習慣 
'Cos she will love you more than I could 因為她會比我還要愛你 
She who dares to stand where I stood 他會比我還適合在你身旁


See I thought love was black and white 我認為的愛情是一片黑白
 
That it was wrong or it was right 不分對錯
 
But you ain't leaving without a fight 但你離去時竟沒有絲毫猶豫 
And I think I am just as torn inside 我內心猶如刀割 

(chorus)

And I won't be far from where you are if ever you should call 當你需要我的時候 我不會離你太遠
 
You meant more to me than anyone I ever loved at all 因為你是我生命中最重要的摯愛
 
But you taught me how to trust myself and so I say to you 雖然你教我如何相信自己的感覺
 
This is what I have to do 其實跟你訴說的都是我的違心之論

(chorus)

------------------------

未曾獲得葛萊美獎,

但曾獲得7座有澳洲葛萊美獎(Australia's Grammy)之稱的澳洲唱片公會(ARIA)音樂獎。




  •   海鷗 於 2011-12-04 10:37 2F
  •  ~^^~來欣賞妳的日記~早安~
  • 版主於 2011-12-04 21:55 回覆
    晚安~好友~謝謝你一早就來欣賞音樂~
  •   戲遊人間 於 2011-11-28 02:21 1F
  • 晚安~~~~
  • 版主於 2011-11-28 21:57 回覆
    嗯~很開心在這裡看到你~晚安~