Should it matter--sissel kyrkjeb.avi

2011112601:02

    好聽的歌與你分享


Should it matter--sissel kyrkjeb.avi




Should It Matter--Sissel Kyrkjeb
(真的有關係嗎
)中英文歌詞

I look at you
我望著你
Please don't walk away
請你別走
I see you're about to
眼看你就要離去
There is just something I'd really like to say
有些話我真的想說
So please don't walk away
所以就請你別走
I know that you're there
我知道你還在
Still you pretend you're not
而你卻假裝你已不在了
Yes I know it hurts
是的,傷害已成
I have also felt the pain
而我也感到心痛
So
should it matter
所以,真的有關係嗎
What I do or what I've done
對於現在或過去我的所作所為?
As long as in my heart
只要是在我心中
You're still the only one
你依然是唯一的
I hear you say it
我聽見你那樣說
But I don't think you understand
但是我想你不明白
I can be trusted now, I swear to you I can
現在你可以相信我了,我對你發誓,真的
It's been a year
已經一年了
A memory from my past
回憶過去
I know what I did wrong
我知道我錯了
I wish to change
希望可以重新來過
Just to make it last
讓我們可以繼續走下去
But I guess it's been too long
但是我想時間已經過太久了
Easy to move on
可以輕易地
To forget about it all
淡忘這一切
Is that what you do, hoping I will be gone
就是現在的你嗎? 希望我消失無蹤?
So
should it matter
所以,真的有關係嗎
What I do or what I've done
對於現在或過去我的所作所為?
As long as in my heart
只要是在我心中
You're still the only one
你依然是唯一的
I hear you say it
我聽見你那樣說
But I don't think you understand
但是我想你不明白
I can be trusted now, I swear to you I can
現在你可以相信我了,我對你發誓,真的
If you got to know me again
如果你願意再給我一次機會
Maybe then - maybe then
也許到時 - 也許到時
We could see what we should do
我們就懂得該做些什麼
But that's all up to you
但這一切都看你了
I'll be waiting for you
因為我會一直等著你
So
should it matter
所以,真的有關係嗎
What I do or what I've done
對於現在或過去我的所作所為?
As long as in my heart
只要是在我心中
You're still the only one
你依然是唯一的
I hear you say it
我聽見你那樣說
But I don't think you understand
但是我想你不明白
I can be trusted now, I swear to you I can
現在你可以相信我了,我對你發誓,真的
I hear you say it
我聽見你那樣說
But I don't think you understand
但是我想你不明白
I can be trusted now, I swear to you I can
現在你可以相信我了,我對你發誓,真的
So
should it matter
所以,真的有關係嗎
What I do or what I've done
對於現在或過去我的所作所為?
As long as in my heart
只要是在我心中
You're still the only one
你依然是唯一的




  •   海鷗 於 2011-12-04 10:41 5F
  •  ~這首歌~好聽~感ㄣ~^^

  • 版主於 2011-12-04 21:56 回覆
    嗯~怎麼重複收到呢~
  •   海鷗 於 2011-12-04 10:41 4F
  •  ~這首歌~好聽~感ㄣ~^^

  • 版主於 2011-12-04 21:55 回覆
    這首我推薦給別人也都很喜歡喔~
  •   adom 於 2011-12-02 08:42 3F
  • 被疏忽的天籟
  • 版主於 2011-12-02 12:31 回覆
    好友~形容的真是好~謝謝你的欣賞喔~
  •    (悄悄話) 2F
  • <悄悄話留言,不公開>
  •    (悄悄話) 1F
  • <悄悄話留言,不公開>