The Fray(衝突合唱團) - Never Say Never

2010121810:00
The Fray(衝突合唱團)

樂隊風格與coldplaykeane相似~~

The Fray的特點在於樂隊對於鋼琴的鍾愛~~~

或許大家會覺得這首歌部份聽起來很耳熟~

因為這首歌有在變形金剛2出現

就是當男主角要去上大學ˋ女主角依依不捨的

倆人在車庫裡親親時所播的插曲



The Fray(衝突合唱團) - Never Say Never

Some things we dont talk about,
有些事情我們並不談論,
Rather do without and just hold the smile
寧可去做並保持微笑
Falling in and out of love
墬入又摔出愛情
Ashamed and proud of, together all the while
羞愧和自豪,同時發生,
You can never say never
沒有絕對的事情
While we don
t know when
我們不知道什麼時候
But time and time again
但一次又一次
Younger now than we were before
現在我們比以前更保持年輕的心,
Don
t let me go
別讓我走
Picture you
re queen of everything
圖片你是一切事物的女皇
Far as the eye can see under your command
在你統治下的(領土)比眼睛所看到還廣闊遙遠
I will be your guardian when all is crumbling
當一切都崩潰時,我將是您的衛士
I
ll steady your hand
我會穩住妳的手
You can never say never
沒有絕對的事情
While we don
t know when
我們不知道什麼時候
But time, time and time again
但一次,一次又一次地
Younger now than we were before
如今我們比以前更保持年輕的心,
Don
t let me go
別讓我走
We
re pulling apart and coming together again and again
一次又一次地我們被拉離對方然後又聚在一起
We
re growing apart but we pull it together,
我們各奔前程,但是我們聚在一起,
Pull it together again
再次相聚
Don
t let me go
別讓我走

The Fray - You Found Me - Acoustic


The Fray - You Found Me你找到了我

I found God
我找到了上帝
on the corner of First and Amistad
在最初的角落——西方
Where the west was all but won All along
那個幾乎要取得成就的地方
Smoking his last cigarette
點燃他最後一支香煙
I said, where've you been?
我問:“你上哪兒去了?”
He said, ask anything.
他默默無語

Where were you?
你去了哪裡?
When everything was falling apart.
當一切都雜亂無章的時候
my days spent by the telephone.
我打電話給你,一個接一個
And all I needed was a call
我所期待的,只是你可憐的一個來電
It never came
但是奇蹟沒有發生
To the corner of Firs tand Amistad
在最初的角落,我沒等來你的來電

Lost and insecure, you found me, you found me
迷茫與不安,你找到了我,你找到了我
Lying on the floor, surrounded, surrounded
我癱軟在地,環繞著,環繞著
Why'd you have to wait?
你在等什麼?
Where were you? Where were you?
你去了哪裡? 去了哪里?去了哪裡?
Just a little late.
之後
You found me, you found me.
你找到了我,找到了我

But in the end
可是最後
Everyone ends up alone
每個人都會過著各自的生活
Losing her
失去了她
The only one who's ever known
那個唯一
Who I am, Who I'm not, Who I want to be
懂我,了解我,想我所想的人

No way to know
沒有辦法知曉
How long she will be next to me
她還有多久才能回到我身邊

Lost and insecure, you found me, you found me
迷茫與不安,你找到了我,你找到了我
Lying on the floor, surrounded, surrounded
我癱軟在地,環繞著,環繞著
Why'd you have to wait?
你在等什麼?
Where were you? Where were you?
你去了哪裡? 去了哪里?去了哪裡?
Just a little late.
之後
You found me, you found me.
你找到了我,找到了我

I've been calling for years and years
我呼喚著,年復一年
and you've never left me no messages
你從未不辭而別
Never sent me no letters
從未讓我無法琢磨