Queen - Love of My Life

2010060710:00




Love Of My Life (Queen)[我今生的愛](皇后合唱團-歌劇之夜)

Love of my life you've hurt me You've broken my heart and now you leave me Love of my life can't see Bring it back bring it back Don't take it away from me Because you don't know What it means to me Love of my life don't leave me You've taken my love you now desert me Love of my life can't you see Bring it bake bring it bake Don't take it away from me Because you don't know What it means to me You will remember When this is blown over And everything's all by the way When I grow older I will be there at your side to remind you How I still love you I still love you Bake hurry back Please bring it back home to me Because you don't know What it means to me Love of my life Love of my life Yeah

翻譯:我今生的愛 吾愛 你傷害了我粉碎我的心如今 卻要離我而去吾愛 你難道看不出來讓愛回來 讓愛回來不要把愛帶走因為 你不知道你的愛對我有多重要吾愛 不要離開我既然接受了我的愛為何又要棄我而去吾愛 你難道看不出來讓愛回來 讓愛回來不要把愛帶走因為 你不知道你的愛對我有多重要你將不再記得當這些都如疾風吹過一些都也已遙不可及當我逐漸年華逝去我仍會守在你的身邊 時時提醒你我是如何深愛著你 依然深愛著你回來吧 請快回來吧請把愛帶回我的身邊因為 你不知道你的愛對我有多重要我今生的愛 我今生的愛唔.............